Case Study – Pozycjonowanie lokalnego producenta podłóg i paneli

Podjęcie współpracy zaczęliśmy od wyznaczenia głównych celów takich jak pozyskiwanie kontaktów sprzedażowych, wzrost widoczności strony, podniesienie pozycji słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Krok 1: Nowa strona internetowa
Stworzyliśmy nową, przejrzystą witrynę internetową, mającą na celu podniesienie wrażeń użytkownika i dostępność dla robotów. Zadbaliśmy o odpowiednią strukturę strony, jej parametry techniczne oraz
przystosowaliśmy ją pod SEO.
Krok 2: Optymalizacja treści
Pozycjonowanie strony polega na stworzeniu najlepszych treści odpowiadającym na intencję zapytania użytkownika. W tym celu postawiliśmy na fachowe informacje prosto z branży. Użytkownik znajdzie odpowiedzi na popularne pytania dotyczące produktów i usług. Na firmowym blogu przedstawione są również interesujące ciekawostki.
Krok 3: Zewnętrzna promocja
W dalszym ciągu postanowiliśmy dać się poznać szerszemu gronu. W tym celu postawiliśmy na marketing szeptany oraz publikacje zewnętrzne na tematycznych witrynach skupiających użytkowników zainteresowanych podobnymi tematami.
Na efekty powyższych działań wystarczyło chwilę poczekać.



Krok 4: Skalowanie
Osiągnęliśmy wyniki, które satysfakcjonują Naszego Klienta, a aktualnie jesteśmy na etapie skalowania efektów. Ruch organiczny to główne źródło odwiedzin użytkowników, dlatego o poprawienie poziomu konwersji jest naszym kolejnym celem.
