Case Study – Pozycjonowanie lokalnego producenta podłóg i paneli

Kategoria: Case Study

Data: 4 maja, 2021

Case Study – Pozycjonowanie lokalnego producenta podłóg i paneli

Podjęcie współpracy zaczęliśmy od wyznaczenia głównych celów takich jak pozyskiwanie kontaktów sprzedażowych, wzrost widoczności strony, podniesienie pozycji słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Krok 1: Nowa strona internetowa

Stworzyliśmy nową, przejrzystą witrynę internetową, mającą na celu podniesienie wrażeń użytkownika i dostępność dla robotów. Zadbaliśmy o odpowiednią strukturę strony, jej parametry techniczne oraz
przystosowaliśmy ją pod SEO.

Krok 2: Optymalizacja treści

Pozycjonowanie strony polega na stworzeniu najlepszych treści odpowiadającym na intencję zapytania użytkownika. W tym celu postawiliśmy na fachowe informacje prosto z branży. Użytkownik znajdzie odpowiedzi na popularne pytania dotyczące produktów i usług. Na firmowym blogu przedstawione są również interesujące ciekawostki.

Krok 3: Zewnętrzna promocja

W dalszym ciągu postanowiliśmy dać się poznać szerszemu gronu. W tym celu postawiliśmy na marketing szeptany oraz publikacje zewnętrzne na tematycznych witrynach skupiających użytkowników zainteresowanych podobnymi tematami.

Na efekty powyższych działań wystarczyło chwilę poczekać.

skuteczność gsc
Powyższy wykres Google Search Console przedstawia skuteczność witryny
Wzrost ruchu organicznego
Pozycje słów kluczowych stale zmierzają w kierunku pierwszej strony Google

Krok 4: Skalowanie

Osiągnęliśmy wyniki, które satysfakcjonują Naszego Klienta, a aktualnie jesteśmy na etapie skalowania efektów. Ruch organiczny to główne źródło odwiedzin użytkowników, dlatego o poprawienie poziomu konwersji jest naszym kolejnym celem.

Daj się znaleźć w Google – Skontaktuj się z nami!