Skuteczna reklama sklepu internetowego na każdą kieszeń

Data: 11 sierpnia, 2020

Skuteczna reklama sklepu internetowego na każdą kieszeń

Popularność sklepów internetowych rośnie z roku na rok. W dobie pandemii koronawirusa, zapotrzebowanie na e-sklepy wzrosło diametralnie. W gąszczu tylu portali, nie łatwo jest wybić się przed szereg, szczególnie gdy walczymy z ogromnymi korporacjami znanymi od lat. Nie warto się jednak poddawać, bo skuteczna reklama sklepu internetowego może przynieść oczekiwane rezultaty! Należy jednak pamiętać, że wpływ na sukces ma odpowiednie przygotowanie strategii.



Reklama e-commerce, czyli jak wypromować swoje produkty?

Internet rozwija się w zaskakującym tempie, a nieustannie wprowadzane zmiany w pozycjonowaniu i promowaniu sprawiają, że nie każdy jest w stanie za tym nadążyć. Dlatego też reklama na własną rękę często nie przynosi oczekiwanych skutków. Co gorsza, doprowadza do zniechęcenia, utraty wiary we własny biznes, a niekiedy nawet do bankructwa. Dlatego też lepiej jest postawić na doświadczoną agencję reklamową, która jest z tematem na bieżąco i potrafi obrać skuteczną metodę kampanii. To inwestycja w rozwój biznesu, która daje gwarancję satysfakcji!

Reklama e-commerce to dzisiaj nie lada wyzwanie. Tradycyjne pozycjonowanie warto wspierać dodatkowym marketingiem, który znacznie szybciej przyniesie wzrost zainteresowania Twoim e-sklepem. W naszej ofercie znajdą Państwo reklamę na każdą kieszeń. Co to oznacza? To znaczy, że oferujemy różne metody promocji, a co za tym idzie, trafiamy bezpośrednio do klientów zainteresowanych Twoim produktem!

Skuteczna reklama sklepu internetowego – jakie są sposoby?

Dzisiaj mamy do wyboru wiele metod promocji. Aby jednak skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą, warto skupić się na kilku ciekawych opcjach, które oferuje Google Ads:

Remarketing dynamiczny

Jest to metoda, która polega na wyświetlaniu reklam Twoich produktów użytkownikom, które już odwiedziły Twój sklep internetowy. Bardzo często reklama ta spotykana jest na najbardziej popularnym portalu społecznościowym. W ten sposób możesz skuteczniej „namówić” ich do dokończenia zakupów czy też ponownego odwiedzenia sklepu. Remarketing dynamiczny skutecznie zwiększa sprzedaż zarówno potencjalną, jak i rzeczywistą poprzez zachęcanie użytkowników do powrotu.

Kampania PLA, czyli Product Listing Ads

Kampania PLA, czyli Product Listing Ads

To kolejny sposób na skuteczną reklamę, a dokładniej kampanię produktową w Google. Jest to bardzo ciekawa i atrakcyjna forma reklamy skierowana stricte do właścicieli sklepów internetowych. Dzięki niej możesz przedstawić swoje produkty zarówno w formie treści, jak i zdjęcia. Jak wiemy, wszyscy kupujemy oczami, a więc taka forma reklamy pozwala znacznie szybciej skusić potencjalnego klienta do odwiedzenia Twojego sklepu. W kampanii PLA poza zdjęciem oraz nazwą produktu, użytkownik otrzymuje również informację odnośnie ceny. To doskonały sposób na pokazanie swojej oferty produktu osobom zainteresowanym jego zakupem. Kampania PLA zwiększa szansę sprzedaży, ponieważ pozwala zapoznać się z Twoją ofertą jeszcze zanim potencjalny klient trafi na Twoją stronę.

Kampania Discovery

To stosunkowo nowy typ kampanii Google Ads, który pozwala dotrzeć do blisko 3 mld odbiorców. Reklamy w kampanii Discovery wyświetlane są w trzech miejscach: strona główna YouTube, Google Discover, zakładki „Społeczności” oraz „Oferty” w Gmail. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest także nowy format reklamy zwany reklamą karuzelową. Format karuzelowy różni się od tradycyjnej reklamy elastycznej. Daje bowiem możliwość umieszczenia aż do 10 kart z obrazami o różnych nagłówkach i treściach wzywających klienta do działania.

Każda z wymienionych opcji daje możliwość zwiększenia obrotów w Twoim sklepie internetowym. Dzięki tak szerokim możliwością dzisiaj znacznie łatwiej jest dobrać skuteczną reklamę na każdą kieszeń!