Wizualizacje architektoniczne 3D – niekończące się pokłady inspiracji

Kategoria: Wizualizacje 3D

Data: 16 kwietnia, 2021

Wizualizacje architektoniczne 3D – niekończące się pokłady inspiracji

Wizualizacja architektoniczna to termin, który opisuje prezentację projektów przed jego wykonaniem. Współcześnie wizualizacje architektoniczne 3D osiągnęły wyższy poziom wyrafinowania i stały się znacznie bardziej zaawansowane, wykorzystując najnowsze osiągnięcia technologiczne do przedstawiania renderingów 3D i interaktywnych spacerów w rzeczywistości wirtualnej.


Artystyczne i wyszukane projekty coraz bardziej zyskują na wartości. Kto najczęściej korzysta z takiego rozwiązania? Głównymi odbiorcami wizualizacji architektonicznych są architekci, pośrednicy w handlu nieruchomościami oraz inni profesjonaliści zajmujący się rozwojem nieruchomości.


W dzisiejszym artykule skupiliśmy się na przedstawieniu głównych korzyści, które możemy uzyskać stosując wizualizacje architektoniczne 3D.

wizualizacja wnetrz

5 najważniejszych korzyści:

1. Efektowna i przykuwająca uwagę prezentacja projektu

Wizualizacje 3D dają możliwość ukazać architektom fotorealistyczne i najwyższej jakości produkty końcowe. Dzięki przejrzystym obrazom klient ma możliwość zwizualizować zamierzony efekt. Architekci w ten sposób mogą przyciągnąć uwagę klienta i przedstawić swoje projekty w jak najlepszy sposób, a wiadomo, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

 

2. Architektoniczne CGI jako czynnik zwiększający satysfakcję klienta

Określenie CGI – (computer-generated imagery) to obrazy generowane komputerowo. Mogą odnosić do obrazów dynamicznych bądź statycznych, jak również dwuwymiarowych (2D), jednak pod to pojęcie podkłada się przeważnie technikę grafiki 3D.

Jednym z najłatwiejszych sposobów podniesienia atrakcyjności danego produktu jest zadbanie o pozytywne doświadczenia klienta. To z pozoru trudne zadanie można wykonać za pomocą dobrego studia renderowania 3D. Ważne jest, aby skupić się na wizualizacji architektonicznej, tak jak MGFX World.

3. Architektoniczne wizualizacje 3D jako świetne materiały na reklamę

Najwyższej jakości widoki panoramiczne, obrazy, czy grafiki pozwolą dopasować się do wszystkich możliwych działań marketingowych. Z pewnością przyciągną uwagę klienta. Stały się one niezwykle pomocne przy tworzeniu różnego typu kampanii reklamowych.

wizualizacje 3d reklama

4. Dzięki CGI klient otrzymuje gotowa listę produktów, które zostaną wdrożone w projekcie

Ten, kto przeżył chociaż jeden remont w swoim życiu, ma świadomość jak monotonna i męcząca jest to praca. Ciężko wyobrazić sobie, co do czego będzie pasować i jaki efekt końcowy uzyskamy. Tutaj z pomocą przychodzą wizualizacje, dzięki którym z wyprzedzeniem możemy zobaczyć efekt końcowy projektu.

5. Wizualizacje architektoniczne 3D jako narzędzie do wykrywania usterek

Wizualizacje pozwalają architektom ocenić możliwość pojawienia się błędów oraz ograniczeń w projekcie. Umożliwia to wykrycie problemów na najwcześniejszym etapie realizacji. Takie podejście zmniejsza poniesienie dodatkowych kosztów, które są bardzo istotnym czynnikiem w pracy architekta.


Jeżeli podobał Ci się artykuł zajrzyj do nas! Jesteś zainteresowany nasza ofertą? Zapraszamy do kontaktu.

• kontakt@prograffing.pl
• +48 884 901 007